Zaful shopping ♡ Cetkice

јул 28, 2017




Ako ste pratile, u jednom od prethodnih postova sam pisala o rodjendanskoj rasprodaji na sajtu Zaful,iii moj paket je konacno stigao( wishlista je u ovom postu). Cekala sam oko mesec dana,za paket u vrednosti oko 50$ carina je kostala oko 500 din. Post sam resila da podelim na 2 dela,tako da cu u ovom prvom delu pisati o setu cetkica i dzidza bidzama koje idu uz njega,a u sledecem delu cu pisati o sandalama koje su mi stigle.

Cenu mozete pogledati na linku OVDE 

U setu se dobijaju 3 cetkice razlicitih velicina, ja sam najvecu koristila za tecni puder a srednju za tecni korektor. Najmanju sam probala da koristim za senku ali mi nije islo pa sam odustala tako da mi je ona definitivno visak, ali ako neko zna kako bi se ova cetkica mogla upotrebiti neka javi u komentaru :) Videla sam da ih mnoge devojke koriste i za kremaste konture, hajlajter u stiku i kremasto rumenilo, tako da cu ih sigurno isprobati i za to.
Sa vecim cetkicama sam jako zadovoljna, guste su i mekane pa se puder lako nanosi u tankom sloju i bez fleka/linija, a pritom se i lako ciste (sto sam procitala da je bitno prati ih i cistiti cesto jer u suprotnom ostavljaju linije i tragove od pudera kada se koriste).
Na Zafulovom sajtu se mogu pronaci svakakve verzije i kombinacije boja ovih cetkica, ja sam se odlucila za ove jer sam ih prvenstveno uzela za probu i uklapale su se u budzet ali cu definitivno naruciti i neke od setova sa lepsim dizajnom.










(najmanja cetkica)


(srednja cetkica)





(velika cetkica)




Druga stvar koja se dobija u setu pored cetkica jeste sundjer za sminkanje, vec sam isprobala svakojake verzije ovoga i sve su manje vise iste, pa tako i ova. Ako niste protivnik koriscenja fake Beauty Blendera i treba vam novi sundjer onda cete i vi biti zadovoljni s ovim ako se odlucite za kupovinu.
Porucivanje  na linku OVDE 



I poslednja stvar je guma za ciscenje cetkica. Ovo je ujedno bio i prvi put da isprobavam ovako nesto i moram reci da sam jako zadovoljna, uzimajuci u obzir da sam se ranije mucila sa rucnim pranjem cetkica. Dovoljna je kapljica sampona, malo mlake vode i samo par sekundi da se cetkica lepo opere ako koristite ovu stvarcicu, tako da definitivno svima preporucujem. Ima i lepsih verzija ove gume ali kao sto rekoh, ovaj set sam uzela prvenstveno da bi isprobala stvari po prvi put, i na moju srecu sam pozitivno iznenadjena i zadovoljna sa svim proizvodima!



Hvala na citanju :)






(Disclaimer: Ovaj post je uradjen u saradnji sa web shopom Zaful)

You Might Also Like

7 comments

  1. Ove cetkice me uvijek privuku a nikad da ih narucim hh :D Volim Zaful.

    Mint Brush Set

    ОдговориИзбриши
  2. Divan haul, draga! Prosto sam oduševljena fotografijama *---------*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hello, nice blog!
    I follow you now, can you follow mine? thanks <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши