Online Shopping ♡ Sandale

август 02, 2017






U prethodnom postu sam pisala o paketu koji mi je stigao od web shopa Zaful,za one koji nisu videli klik OVDE.Uz set su mi stigle i ove sandale kojima sam odusevljena!Cena na rasprodaji kada sam ih ja porucila je bila oko 45$ a trenutno kostaju 35$.
Cena i vise informacija o ovim sandalicama OVDE








Prvo sto mogu reci je da su sandale stvarno kvalitetne iako nije prava koza u pitanju. Druga bitna stvar je da su jako udobne. Ja ih nosim kad god izlazim iz kuce otkad su mi stigle, a imala sam priliku i da ih nosim ceo jedan dan koji sam provela na nogama i bila sam skepticna ali su se sandalice pokazale odlicno! Udobne su,nisu me nazuljale i treca bitna stvar je da se lako kombinuju uz sve. Nosim ih uz sorceve, majice, pantalone, i uz svaku kombinaciju se zaista odlicno uklapaju.Kanapi-pertle su dugacki tako da mogu da vezu skroz oko listova do ispod kolena, ili oko clanaka.
Ako ste ljubitelj boho fazona, ove sandalice dolaze i u nekoj oker-braon boji i mislim da ce vas te oduseviti. Zakljucak, dobre sandale po stvarno povoljnoj ceni :)




Nadam se da vam se dopao moj izbor, i da ponovim jos jednom, link do sandala ovde ,link do posta sa cetkicama ovde . Hvala na citanju! :)







(Disclaimer: Ovaj post je uradjen u saradnji sa web shopom Zaful)

You Might Also Like

6 comments

  1. Joj preslatke su, nedavno sam kupila slicne :)

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  2. Po prvi put sam na tvom blogu, pa sam taman i iskoristila priliku da ga malo progledam :)
    Ceo sadržaj mi se mnogo svideo i zato sam te zapratila, ako želiš uzvrati :)
    Što se tiče konkretno ovog posta odličan je, slike su odlične i zaista mi se dopala ova recenzija, inače obožavam ZAFUL sajt i redovono pratim sve novine, tvoj izbor sandalica je divan :) *_* :)

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  3. Sandale su baš divne. <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati.
    Dreaming of fashion and beauty

    ОдговориИзбриши
  4. Super su sandale, baš mi se dopadaju. :)

    https://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши