Zaful Anniversary Giveaway + Wishlist ♡

јун 27, 2017







U danasnjem postu vam malo pisem o online shoppingu.Neke devojke koje citaju moj blog su vec upoznate sa sajtom Zaful,a za one koje nisu,Zaful je web shop gde mozete poruciti svakakve sitnice,nakit,naocare za sunce,cetkice za sminkanje,garderobu i cipele.Uskoro slave trecu godisnjicu postojanja shopa i tim povodom nagradjuju devojke sa kupon karticom od 100$ za shopping na njihovom sajtu.Vise informacija o tome mozete procitati ovde !Dalje, na sajtu je trenutno u toku velika 'mid season' rasprodaja,i vecina artikala je snizena cak i do 50%.Rasprodaja obuhvata ako se ne varam sve kategorije na sajtu,a postarina je besplatna za porudzbine preko 30$.
Ja cu izdvojiti 2 stvari koje su se meni najvise dopale od svega sto sam pronasla na rasprodaji,

Prve su ove sandale espadrile koje sam pre nekoliko dana videla na blogu Tijanina sminkernica,i odusevila se kako izgledaju na njenim fotkama uzivo.Ako vas zanima vise,posetite Tijanin blog i procitajte njen utisak  ovde :) Ja sam se odlucila za crne.



Cena i vise informacija o ovim sandalicama OVDE


Druga stvar koju sam odabrala na rasprodaji su ove cetkice.Verovatno ste ih sve vec videle negde ili isprobale,ja jos nisam pa sam se odlucila da ih konacno i ja isprobam jer je cena stvarno povoljna...Odlucila sam se za ovaj set u kojem se dobijaju dve vece cetke za lice jer me samo te i zanimaju,i slucajno se desilo da bas uz taj set dolazi i sundjer i guma za ciscenje cetkica.


Cenu i vise informacija mozete pogledati na linku OVDE 

Zaful bandage bikini Summer 2017 Promotion
Ono sto bih jos preporucila da pogledate jesu kupaci kostimi.Ja sam se vec opremila kupacim kostimima za ovu sezonu pa ovaj put nisam narucila,ali njihova ponuda je stvarno odlicna,i sve cene su povoljne.Za celokupnu ponudu kupacih kostima na promociji kliknite na link ovde ! Ako se odlucite za kupovinu kupacih kostima obavezno iskoristite kupon kod ZafulChen kako bi ostvarile dodatni popust.

To je sve,jos jednom preporucujem da posetite Zafulov sajt i pogledate sta nude,ako ste ljubitelj shopinga sigurno cete pronaci i vi nesto za sebe.
Hvala na citanju :)

You Might Also Like

1 comments

  1. Ja obožavam Zaful! Jedva sam dočekala sve rođendanske popuste! Divan post :) ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши